Értesítést küldünk, ha a terméknek megváltozik az ára vagy ha újra elérhetővé válik.
A gyenge levegőszűrés lehetővé teszi, hogy por és szennyeződés jusson az intercoolerbe, amely eltömíti a hűtőbordákat és csökkenti a hűtési hatékonyságot. Ennek következménye a magasabb beszívott levegő hőmérséklet, nyomásveszteség, valamint a motor teljesítményének és megbízhatóságának csökkenése.
Hatás:
A szűretlen levegő szennyeződéseket és porszemcséket szállít, amelyek lerakódhatnak az intercooler belsejében. Ez a felhalmozódás rontja a hőcsere hatékonyságát.
Következmény:
A motorba melegebb levegő jut be, ami teljesítménycsökkenéshez és akár kopogásos égéshez is vezethet.
Ezek a problémák rontják a motor hatékonyságát, mivel melegebb, kisebb sűrűségű levegő jut az égéstérbe – ez alacsonyabb teljesítményt és magasabb üzemanyag-fogyasztást eredményez. A turbófeltöltőnek emiatt nagyobb terheléssel kell működnie, gyorsabban elhasználódik, miközben a megnövekedett beszívott levegő hőmérséklete kopogásos égést, csökkent megbízhatóságot, és költséges javításokat vagy leállásokat okozhat.

Ha a szennyeződések összekeverednek a turbófeltöltőből származó olajjal, koptató hatású iszapot képezhetnek az intercooler belsejében. Ez belső korrózióhoz vagy akár szivárgásokhoz is vezethet.
A beszívott levegőben lévő részecskék lerakódhatnak az intercooler belső magjában, csökkentve annak hűtési teljesítményét. Ez magasabb beszívott levegő-hőmérséklethez és gyengébb motorhatékonysághoz vezet.
Az intercooler létfontosságú alkatrésze a dízelmotoroknak, és a nem megfelelő levegőszűrés komolyan rontja a teljesítményét. A szűretlen levegő porral, szennyeződésekkel és nedvességgel terheli a rendszert, amelyek csökkentik a hőcsere hatékonyságát.
A por lerakódása miatt melegebb levegő jut a motorba, a nedvesség pedig belső korróziót okozhat. A turbófeltöltő kopásából származó olajszennyezés tovább rontja a hűtési teljesítményt, míg a nagyobb méretű szennyeződések károsíthatják az intercooler bordáit vagy csöveit, ami légáramlás-csökkenéshez vagy akár repedéshez, töréshez is vezethet.
A nem hatékony hűtés miatt a motor melegebb levegőt szív be, ami csökkenti a teljesítményt és növeli az üzemanyag-fogyasztást.
A gyenge hőcserélés nagyobb terhelést ró a turbófeltöltőre, ami felgyorsítja annak kopását és élettartamát csökkenti.
A megnövekedett beszívott levegő hőmérséklete kopogásos égéshez (előgyújtáshoz), csökkent megbízhatósághoz és esetleges motorhibához vezethet.